2008. december 4., csütörtök

Tapasztalatok

Vélemények, tapasztalatok

Tapasztalataikat és visszajelzéseiket, kérem írja meg pár sorban (honnan halott a kollagénről, milyen tünetére használta és milyen eredménnyel, mennyi ideig). Várom visszajelzését a következő email címre: borosjoli@gmail.com Adatait bizalmasan kezelem!
Teljes nevét csak az Ön kérésére írom ki!

Sziasztok!

Én mindenkinek ajánlom a Colway termékeit, nekem nagyon bevált.Két éven belül kétszer szültem, amit a bőröm nem nagyon tolerált,így a második szülés után már tele voltam striákkal. Mi tagadás, nem egy szép látvány.Mivel a striák már a terhesség utolsó harmadában láthatók voltak,szülés után másnap elkezdtem használni acollagént.
Ennek már két hónapja és azóta nagyon sokat javult a hasam.Már fele annyira sem látszódnak a csíkok.Ha így halad, nyáron már szégyenkezés nélkül vehetek fel bikinit a strandra.A Colway nélkül ezt nem tehetném meg.

Kóczánné Virág Zsófia, Siófok


„Már három hete nem tudtam járni, amikor a lányom rávett arra, hogy próbáljam ki a kollagént. Az első "bekenés" után azonnal csillapodott a fájdalom. Minden kezelésnél egyre jobb lett!Egy hét múlva pedig az "imádott" lábteniszen is részt tudtam venni. Pedig 68 éves vagyok...Köszönöm Nektek!

Schummer István; Balassagyarmat


„66 évesen súlyos csontritkulásban szenvedek, és néhány hónapja teljesen mozgásképtelenné váltam, az ágyból sem tudtam felkelni. Hosszas kórházi kezeléseket követően járókerettel néhány lépést tudtam megtenni, ekkor kezdtem el használni a kollagént, elsősorban a gerincemre. Alig 1 hónapos használat után már a járókeretet sem kellett használnom, a fájdalmaim nagymértékben csökkentek, újra képes vagyok ellátni a mindennapi teendőimet! A kollagén használatát egyetlen nap sem hagyom ki!"

Fésű Istvánné, Fejér-megye


„10 éve szenvedtem az arcomon szinte folyamatosan jelen lévő ekcémától. A piros foltok viszkettek és nagyon zavartak is. Amikor hallottam a természetes kollagénről rögtön elkezdtem használni a Platinumot. 2 héttel később az ekcéma nyomtalanul eltűnt az arcomról. Azóta is használom, és az arcom sokkal hidratáltabb a kollagén hatására! Nagyon örülök, hogy éltem ezzel a nagyszerű lehetőséggel!"

Mária, Veszprém-megye


„Hosszú ideje szenvedtem a hajhullától, amikor egyik ismerősöm felhívta a figyelmemet a kollagén jótékony hatásaira. Vásároltam egy Graphite-ot, és hajmosás után rögtön bemasszíroztam a fejbőrömbe. Kb. 20 nap után azt tapasztaltam, hogy a hajhullásom szinte teljesen megállt, és az amúgy őszülő-ritkuló hajam dúsabbá, erősebbé vált!"

Zoltán, Szabadbattyán


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anikót 2007. június 12.-én munkából hazafelé menet elütött egy motorkerékpáros. Nyílt törést szenvedett az alkarján, a szárkapocs csonton, melyet megműtöttek és egy fémmel rögzítettek.
2007. június 14.-én kezdte használni a Colway Természetes Kollagént, napi 3 alkalommal a seb környékére.
2007. július 6.-tól napi 1-szer kezelte a heget.
Az eredmény az alábbi képeken látható.

2007.június 14.

2007.június 14.

2007.július 6.

2007.július 6.


2007.augusztus 7.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Attilával 2006.10.13-án történt egy baleset ( flex korong szétrobbant, és a szilánkok mély vágásokat okoztak az orrán, száján, állán), 80 öltéssel varrták össze a sebeket. 3 napos kórházi megfigyelés után hazakerült, és rögtön elkezdte használni a természetes kollagént (Platinum). A gyógyulási folyamat rendkívül felgyorsult, a mély sebek helyén csupán vékony csík látszik.

2006.október.16
2006.december.24


… és 1 évvel a baleset után!
2007.október 9.



Sziasztok !


Sokat hallottam erről a termékről ,de akkor még nem láttam szükségét a használatához.
Három gyönyörű gyermek édesanya vagyok, két nagyobbik iskolás a legkisebb másfél éves.
Ugye nem kell mondanom egyik megbetegszik utána a másik is.Sokat jártam doktorhoz velük.
Lányomnak felszúrták a fülét sajnos akkor még nem használtam a kollagént.
A kisebbiknél már kipróbáltam a fülére ,és a torkára nem hittem benne de használt.
Amikor nagyon fájt a torkunk 4-5 alkalommal is használtuk van egy kis fájdalom csillapító hatása.
Nekem meg nagyon csúnya lett a bőröm a terhesség után ,nem is éreztem jól magam ezektől a terhességi csíkoktól.
Én is használtam sokat halványodott, már jobb is a közérzetem.Nekem a tanácsadóm a SILVERT ajánlotta 50 ml vettem, nyolc hónapig elég volt ,de használtuk még égésre, bőrkipirosodásra, vágásra, horzsolás ,sebre, szájba a hólyagokra, a fiam foga amikor kijött arra is jó volt.
Így gyógyszertárba sem költünk annyit ,így azt a pénzt gyermekeimre költöm.
A mi családunkat meggyőzte nekem az ő egészségük mindennél fontosabb.

Beáta, Lajoskomárom


Sport balesetet szenvedett a hölgy, aki ezt írta.
Jobb vállamban egy szalag elszakadt és kettő sérült, műtétre került sor az orvos szerint 6-8 hét kell a gyógyuláshoz utána gyógytorna. Három hét múlva ellenőrizte az orvos, és azt mondta, hogy teljesen gyógyult. A csavart 5. héten vette ki az orvos.
Rövid idő után újra sportoltam és semmi fájdalmam nem volt.
A sérülés első napjától kentem Silver kollagénnel, és Colvita kapszulát szedtem igaz dupla adagban, mert gyorsan akartam gyógyulni. A kollagén segített a gyors gyógyulásban és fájdalmaim sem voltak.
Én a Colway kollagént használom azóta minden rándulás,húzódás megszüntetésére eredményesen.


Egy pár kép a gyógyulásokról!










A képen jól látható a gyógyulás !
Colway Természetes Kollagén Platinumot használtak, semmi más gyógykészítményt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sport sérülésem volt,elszakadtak a vállamban a szalagok,műteni kellett.
Colvita kapszulát szedtem napi 4db,a fájdalom csillapításra SILVER kollagén kentem,hogy mielőbb gyógyuljon,az eredményen az orvos is elcsodálkozott.
3 hét után azt mondta szerinte teljesen gyógyult,igy 5.héten ki is vette a drótot.
A COLWAY természetes kollagént ajánlom mindenkinek,mert nekem segített. Hajni

Névtelen írta...

Aranyérre használtam a COLWAY Platinum kollagént,2 nap után már azt éreztem,hogy tovább már nem is kellene kennem.A kisfiam uszodai fertőzést kapott,és mivel volt kollagénem elkezdtem kenni elkerülhettük az orvost.Azóta már sérülések,fülfájás esetén is csak a kollagénhez nyúlok.Nekem már bizonyította hatását.Neked is azt javaslom,hogy legyen mindig otthon COLWAY kollagéned. N Zsuzsa Székesfehérvár

Névtelen írta...

Sajnos én nagyon narancsbőrre hajlamos vagyok. Már sok mindent kipróbáltam - LPG kezelést, köpölyözést, krémeket - de egyikkel sem voltam elégedett. Kozmetikusom ajánlotta a Colway Silver Kollagénes kezelést. A bőrömre kenve, ultrahang segítségével kezdtünk el küzdeni a makacs narancsbőr és a lábamon lévő visszerek ellen. Már 6 kezelés után (heti 2 alkalom) a javulás látványos volt. A kezeléseket folytatjuk, úgy gondolom, hogy 3-4 hét alatt teljesen el fog tűnni a combomról a narancsbőr. Nagyon boldog vagyok, és mivel a kezelések eredményesek, már az egész testemet Colway Kollagénnel kenem, és már otthon is használom.

bannmercsere websas.hu
Google PageRank
Gyógyítás alternatív gyógymódokkal Bannercsere extra.hu toplista bannercsere Bannercsere weblap statisztika 4xl.hu Ajándék.wyw.hu LinkBank Magyar Honlap Linkek Tárhely | Webáruház készítés anti spam Szakma és nyelvvizsga egy tanév alatt! - www.liaiskola.hu